پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 3163
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران عنوان کرد

در ۲۶ ماه گذشته هیچ حادثه‌ای نداشتیم/ انجام مطالعه ۶ طرح ذخیره‌سازی گاز

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: در ۲۶ ماه گذشته هیچ حادثه‌ای نداشته‌ایم و این مساله نتیجه اقداماتی است که در حوزه ایمنی انجام شده است.
در ۲۶ ماه گذشته هیچ حادثه‌ای نداشتیم/ انجام مطالعه ۶ طرح ذخیره‌سازی گاز
رضا نوشادی امروز در نشست تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز با بیان اینکه ذخیره‌سازی گاز که مورد غفلت بود طی سال‌های اخیر فعال شد به‌طوری که هفت طرح را تعریف کردیم اما چون یک طرح روی گسل بود فعلا در حال بررسی است اما مطالعه ۶ طرح دیگر توسط مشاوران داخلی و خارجی انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ پروژه فعال داریم که عمده بهره‌بردارن و پیمانکاران نسبت به عدم دریافت اطلاعات گلایه دارند، بنابراین علیرغم انتقادات در مورد حملات سایبری سامانه‌ای راه‌اندازی کردیم و در هر نقطه کشور پسوند اختصاصی دارند و نسبت به استانداردها اظهار نظر می‌کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اظهار کرد: با ذخیره‌سازی کار را پنجره‌ای کردیم تا به یکپارچه‌سازی زنجیره ارزش تبدیل شود زیرا باید برای بهینه‌کردن تولید و مصرف گاز، این زنجیره یکپارچه شود، به همین دلیل بهینه‌کردن ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در دستور کار است.

نوشادی با بیان اینکه بنده در بدو ورود به این شرکت شاهد قراردادهای زیاد سنواتی بودم و ضمانت‌نامه‌ها تمدید می‌شدند اما اکنون این تعداد به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اظهار کرد: ساخت تجهیزات صنعت گاز اتفاق افتاده است، با راهبردی تازه، اقلام موجودی انبار را نیز کاهش دادیم.

وی افزود: سال ۱۴۰۰ یک نفر از کارکنان شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران مدرک مدیریت پروژه نداشتند اما اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از آنها این مدرک را اخذ کردند که اینگونه ادبیات مشترکی بین ما و پیمانکاران شکل گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران  جذب مالی در مدت ۳ سال ۷۵ درصد، ۸۶.۵ درصد و ۹۷.۵ درصد بوده است. https://safireenergy.ir/vdce.p8xbjh8zx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما