چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 2504
رئیس سازمان صداوسیما گفت: در ماه‌های ابتدایی دولت سیزدهم با هک سامانه‌های سوخت مواجه شدیم که تعامل بسیار مناسبی را شاهد بودیم و با کمترین هزینه اجتماعی از این موضوع عبور کردیم.
عبور از موضوع هک سامانه‌ سوخت با کمترین هزینه اجتماعی در سایه تعامل وزارت نفت و صداوسیما
پیمان جبلی امروز (چهارشنبه، سوم مرداد) در آخرین نشست هیئت دولت سیزدهم بیان کرد: در دولت سیزدهم تعاملی عالی بین دولت و رسانه ملی وجود داشت و شخص شهید رئیسی اهمیتی بسزا برای مبحث رسانه قائل بود و همواره تأکید داشت هر کاری می‌خواهید انجام دهید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی افزود: در ماه‌های ابتدایی دولت سیزدهم ما با هک سامانه‌های سوخت روبه‌رو شدیم که در این زمینه تعامل بسیار مناسبی را شاهد بودیم و با کمترین هزینه اجتماعی از این موضوع عبور کردیم.

به گفته رئیس سازمان صداوسیما، دولت در هر زمینه‌ای که تصمیم‌هایی را گرفته، همواره رسانه ملی در کنارش بوده است و اگر همراهی رسانه ملی نبود، امکان داشت با چالش‌هایی روبه‌رو شویم.

جبلی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز رسانه ملی در موضوع بهینه‌سازی مصرف برق در کنار دولت قرار دارد، همچنین در مواردی که بازار ارز دچار تلاطم می‌شود همواره به دولت کمک کردیم. https://safireenergy.ir/vdcc.xqia2bqp0la82.html
منبع : شانا
نام شما
آدرس ايميل شما