کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی

شانا , 1 آبان 1403 ساعت 9:11

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه سازندگان و تولیدکنندگان داخلی بازوی توانمند تولید پایدار پالایشگاه‌های پارس جنوبی هستند، گفت: این مجموعه در بازه تعمیرات اساسی امسال به‌صورت ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی استفاده کرده است.


سعید حیدری در نشست کاگروه علمی، تخصصی بازرگانی و تأمین کالا در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد، بیان کرد: تداوم و پایداری تولید در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و دیگر شرکت‌های پتروشیمی و … از نتایج اقدام‌های علمی و مهم مدیریت زنجیره تأمین است.

وی ادامه داد: اقدام‌های شایسته‌ای از سوی واحدهای بازرگانی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود و با برگزاری همایش بازرگانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به‌دنبال بررسی چالش‌ها و مدیریت دانش و انتقال تجربه با دیگر مدیران بازرگانی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور هستیم.

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تولید پایدار این مجموعه با بازوی توانمند سازندگان داخلی گره‌خورده و انتظار داریم این روند شکوفایی تداوم داشته باشد، تصریح کرد: این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون و در بازه تعمیرات اساسی به‌صورت ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی استفاده کرده است.

توسعه همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی با پارک علم و فناوری خلیج ‌فارس

رحمان دشتی، رئیس پارک علم و فناوری خلیج ‌فارس نیز در این نشست گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری سازنده‌ای با پارک علم و فناوری خلیج ‌فارس دارد و تاکنون به دستاوردهای مطلوبی در این حوزه رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: دومین همایش بازرگانی و تأمین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی ایران بهمن‌ ۱۴۰۳ با حضور متخصصان حوزه بازرگانی و مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به‌عنوان قطب توسعه انرژی و ساخت داخل ایران برگزار خواهد شد.
 


کد مطلب: 3550

آدرس مطلب :
https://www.safireenergy.ir/news/3550/استفاده-۱۰۰-درصدی-کالاهای-داخلی-تعمیرات-اساسی-پالایشگاه-های-پارس-جنوبی

سفیر انرژی
  https://www.safireenergy.ir