کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با محور فناوری پاک

پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

شانا , 19 تير 1403 ساعت 15:03

پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) با محور «فناوری پاک» ۱۴ و ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.


در پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران که به‌میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود، ضمن بررسی آخرین دستاوردها و راهکارهای توسعه صنعت پتروشیمی ایران و جهان، تازه‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای، فرایندهای پیشرفته و پیشرفت‌های فناوری شرکت‌های پتروشیمی داخلی و بین‌المللی نیز ارائه می‌شود.

این رویداد بستری بی‌نظیر برای کارشناسان، ذی‌نفعان و مدیران صنعت پتروشیمی به‌منظور ایجاد ارتباط، همکاری و تقویت روابط معنادار فراهم می‌کند.

بررسی چشم‌اندازهای اقتصادی، فناوری و سیاسی، فرصت‌ها و چالش‌های فناوری‌های دیجیتال، همچنین فرصت‌های همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، صادرات خدمات فنی و مهندسی و مناطق ویژه اقتصادی و پارک‌های علم و فناوری از مهم‌ترین رویکردها و محورهای این همایش است.

فناوری‌های تازه توسعه‌یافته، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، رویکردهای زیست‌محیطی و سبز، همچنین جذب، استفاده و ذخیره‌سازی کربن نیز در پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان، متخصصان و خبرگان صنعت پتروشیمی می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی www.ipf.ir مراجعه کنند.


کد مطلب: 2343

آدرس مطلب :
https://www.safireenergy.ir/news/2343/پانزدهمین-همایش-بین-المللی-صنعت-پتروشیمی-ایران-مرداد-۱۴۰۳-برگزار-می-شود

سفیر انرژی
  https://www.safireenergy.ir